Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) az Ordit Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (1096 Budapest, Haller utca 23-25. C. ép. 1. em. 13., Cégjegyzékszám: 01 09 197355, Adószám: 25059317-2-43, email: info@ordit.hu, telefon: +36 30 821 0568) (továbbiakban Ordit) által az ordit.hu (továbbiakban honlap) címen üzemeltetett ételrendelő portálra regisztráló felhasználó (továbbiakban felhasználó) és az Ordit közötti, a regisztrációval létrejövő jogviszonyt szabályozza.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a honlapon történő regisztrációjával Ön elfogadja az ÁSZF-et.

  1. A felhasználó és az Ordit közötti jogviszony
    1. Az Ordit lehetőséget biztosít a felhasználó részére, hogy az Ordittal szerződésben álló, a honlapon feltüntetett éttermeknek a honlapon feltüntetett ételeit (továbbiakban étlap) az Ordit honlapján közvetítés útján megrendeljék (továbbiakban szolgáltatás). Az Ordit közvetítő kereskedői tevékenységet folytat, az informatikai rendszere a felhasználók megrendeléseit fogadja, feldolgozza és továbbítja az éttermeknek. Az ételek előállítását és leszállítását az éttermek végzik. Mindezek alapján a konkrét, étel megrendelésére irányuló szerződés nem az Ordit és a felhasználó, hanem a felhasználó és az adott étterem között jön létre, azaz az Ordit nem vállal kötelezettséget étel előállítására, sem leszállítására, melyre való tekintettel a szolgáltatásra, illetve a felek közötti jogviszonyra a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései nem vonatkoznak.
    2. Az Ordit a honlapon az éttermektől kapott információk alapján napra készen tartja az éttermek kínálatát, azonban tekintettel arra, hogy az ételek harmadik féltől származnak, az Ordit nem vállal felelősséget az ételek minőségéért vagy azért, hogy azok megegyeznek a honlapon feltüntetett képen szereplő étellel.
    3. Az Ordit a fentiek alapján tehát azért vállal felelősséget, hogy a felhasználó megrendelését eljuttatja az étterem részére.
    4. A megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek adatai megegyeznek a rendelés adataival, és melyet az Ordit iktat, és amely később is hozzáférhető. A szerződés/rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a "Korábbi rendelések" menüpont alatt.
    5. A Szolgáltatást az jogosult igénybe venni, aki a honlapon regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A honlapon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek, vagy jogi személyek regisztrálhatnak.
  2. Regisztráció
    1. A honlapon történő megrendelés kizárólag regisztrált felhasználók számára lehetséges. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor a következő adatok megadása szükséges:
      • név
      • e-mail cím
      • jelszó
      • szállítási cím (szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám)
      • telefonszám
    2. A sikeres regisztrációhoz a felhasználónak a "Regisztrálok" gomb megnyomásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és Adatkezelési tájékoztatót. A "Regisztrálok" gomb megnyomásával a felhasználó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, azokat maradéktalanul betartja, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.
    3. Az Ordit a felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
    4. Az Ordit fenntartja a jogot, hogy a felhasználó regisztrációját indoklás nélkül visszautasítsa.
  3. Megrendelés;
    1. A megrendelést az Ordit csak regisztrált felhasználótól és csak akkor fogad el, ha a megrendelés tartalmaz minden teljesítéshez szükséges adatot (étterem és étel kiválasztása, szállítási cím kiválasztása, fizetési mód kiválasztása).
    2. A megrendelés a "Megrendelem" gomb lenyomását követően abban az esetben jön létre, ha az Ordit rendszere 5 percen belül visszajelez a felhasználónak, hogy az étterem befogadta a megrendelést. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, úgy a megrendelés nem jött létre felhasználó és az étterem között.
    3. A felhasználó a megrendelés leadásával egyidejűleg elfogadja az általa kiválasztott étterem árukiszállításra vonatkozó ajánlatát is. Az ajánlatok éttermenként és szállítási címtől függően változhatnak. Ezen ajánlat elfogadásával szerződés jön létre a felhasználó és az étterem között.
    4. A rendelés teljesítésével kapcsolatban az Ordit semmilyen kártérítésre nem kötelezhető.
  4. Fizetési feltételek
    1. A rendelés értékének kiegyenlítése a honlapon megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése akkor válik esedékessé, amikor a rendelést az Ordit az étterem részére továbbította. A rendelési értéket az Ordittal szerződéses kapcsolatban álló pénzügyi szolgáltató a felhasználó által megadott bankkártya, ill. SZÉP kártya számlára terheli, vagy kiszállításnál maga a felhasználó készpénzben vagy étkezési utalvánnyal fizeti meg az étterem alkalmazottja számára.
  5. Elállás
    1. A Felhasználót a megrendelés leadását követően nem illeti meg elállási jog sem az Ordittal, sem az étteremmel szemben.
  6. Panaszkezelés
    1. A felhasználó a szolgáltatás igénybevétele során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció, adatbeviteli hiba esetén az Ordit ügyfélszolgálatával az alábbi elérhetőségek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot:
      • Postacím: 1085 Budapest, Horánszky utca 13.
      • E-mail cím: support@ordit.hu
      • Telefonszám: +36 30 821 0568
    2. Az Ordit az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 30 napon belül válaszol a felmerült panaszra.
    3. A felhasználó a kiszállított ételekkel kapcsolatos minőségi kifogás esetén az étteremhez fordulhat, ezzel kapcsolatos igényét csak az étteremmel szemben tudja érvényesíteni. Az Ordit az általa nyújtott közvetítő szjolgáltatás jellegére tekintettel a kiszállított áruk minőségéért nem tartozik felelősséggel.
  7. Személyes adatok kezelése
    1. A Felhasználó személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat az adatkezelési tájékoztató tartalmazza.